Kvällspromenad i vinterlandet

Hemkommen för en liten stund sen ifrån en promenix!
Traskade hemifrån till Ica vände och tillbaka, i 1 timma och 10 min var jag ute!  Härligt!
Varför är man inte ute och promenar oftare!? =)
Skall kööpa mig en hund om några år så man kan promenera mycket!

När man är ute och går så tänker man mycket. Tittar. Och det är så fruktansvärt vacker här uppe! Helt underbart! Helt sjukt vad underbart!
Skulle vilja att alla verkligen får se detta!

Som igår! Helt underbart väder!
Mådde sjuukt dåligt av att stå inne på Pulsen då, när liftvakterna kommer in med latchenklatchen!  Gaaash! Sälen is the shit!
Och,,,,, I have the time of my life!!

Imorgon blir det park häng med Sofia. Hälsa på Dennis med! :P
Skönt att åka.. hoppas vädret blir bättre än idag iaf.

På Onsdag blir det nog Mora med Carolina och Agnes! OM vädret inte blir bra här hemma då! :P


Men nu skall jag köra Jocke till Tandåbyn sen duscha och sätta mig och kolla på film.
Bangar Pianot idag, orkar inte..  Man börjar ju bli trött nu när man närmar sig 22, pensionen snart... ;)
På Lördag är det. Jasmine fyller 22! =)

Hej hopp iaf! Kommentarer kanske kan skrivas?;)


Posande på det nystädade rummet! :P

Michis och vår nya hylla!

Utsikt ifrån Köksfönstret!
Är det inte vackert?

Kommentarer
Postat av: Steffi

Kul du nämnde att vi snackade medans du gick. så mycket betyder man för dig ja :P

2009-03-20 @ 19:08:39
URL: http://metrobloggen.se/stefaniegalbe
Postat av: Steffi

Kul du nämnde att vi snackade medans du gick. så mycket betyder man för dig ja :P

2009-03-20 @ 19:08:40
URL: http://metrobloggen.se/stefaniegalbe

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0