Jisses

Sitter och läser alla mina gamla blogginlägg, bla ifrån i somras!
Och det är inte sjukt vad jag verkligen vantrivdes på Universeum. verkligen helt sjukt!

Hade aldrig pallat att jobba kvar. Dom vill a mig i sommar med. men såå skönt att säga jag har ett annat jobb. Aldrig mer min fot där.
 S¨lycklig över de jobb jag har nu! :)






Pratat massa med Martin idag på både msn och på telefon.
Småsnackat lite om en resa tillsammans till Usa och Canada! får se vart dom planerna leder. men oh vad sjoj vi lär ha omdet blir av! :)

Sovtajm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Happy Birthday to you, You live on a zoo you look like a monkey and you smells like one toooooo :)

2009-03-21 @ 12:15:24
Postat av: Steffi

Haha.. du är ingen Apa :)

2009-03-21 @ 12:16:23
URL: http://metrobloggen.se/stefaniegalbe

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0