Åldern har ingen betydelse

Gaah jag blir så trött och irriterad!
Man blir så lurad! så blåögd man är!

En kille visar intresse i 3 veckor kanske, men nästa gång man träffar på honom så är det med någon annan, sen när man springer på honom när han är själv så är det precis som ingenting. Han vill prata och kramas. Men fan heller.
Vet att jag är så fruktansvärt blåögd så kommer ha fråga om en film eller så så kommer jag ju inte banga!

Trodde killar blev visare med åldern och lekt av sig, men OJ vad man kan tro fel.
Det är ju bevisat nu.

Billigare hamburgade! hell No!

Som jag brukar säga !" jävla skistar".



Ja nu är det kvällen. efter en kväll på wärdshuset! Var bara tvungen att skriva av mig! Så nu skall jag sova, jobb imorgon igen!

Tjaaaa rå!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0