Självkänsla NU!!!

Midsommar imorgon då.
Känns inte specieltl lockande måste jag säga.

Måste säga att jag känner mig sjukt ensam!
Vänner man har (?) firar i grupper, frågar vad jag skall göra.
men nämner inte ens något om mig, om jag vill hänga på, att det vore kul att ses.
 Är jag glömd på riktigt nu när jag bara hälsar på i Kungälv.
Det är nog så. Tiden som var förr var grym, nu dock, inte samma sak längre.



Finns några, Helt underbara människor, de flesta har jag bara kännt sen December. men dom har fastnat!
Dom vet jag att jag kommer ha.
2 gamla också. Men inga bor där jag bor.
Man känner sig omtyckt av dom.
Vilket jag tvivlat på tiotusentals gånger, men de får en verkligen att känna sig som en Underbar människa!






Oj vad jag skall börja läsa Självkänsla NU! med Mia Törnblom när jag kommer tillbaka till norrköping.

Kan inte gå runt och vara sjukt nervärderande mot mig själv.

Plöja hela jävla boken!!





http://www.internetbokklubben.se/Filer/Produkter/101054/Bilder/101054_0.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

den boken är grym... läs boken så dumt med.. handlar om hennes liv.. hon är grym!!

2009-06-19 @ 13:26:32

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0