Underbara dagar

Nu sitter jag här hemma hos mamma och pappa igen...
Varit i hamburgsund och haft det heeelt underbart!!
Världens bästa människor känner jag! Och så är det bara!
Lagt upp massa kort så gå in på facebook och kolla! :)
verkligen underbart har jag haft det.

Skulle åkt ut på havet idag med Patriks båt, Jag morgan lisa och Julia och även hämta up Ct i fjällbacka..
Men kom inte ens ut ur sundret då vi var tvugna att vända för det var kolsvart på himlen, så vi åkte in och käka på Nolhotten istället!

Blev lite krabbfiska på eftermiddagen!
Såå kuuul!
Förstår inte vad man gör som barn på Östkusten där det inte finns krabbor????
Och utan maneter, dom är äckliga men oh vad dom SKALL finnas i vattnet ändå!
Västkusten is the shit!

Det är på denna sidan sverige man hör hemma!!! Det skall gudarna veta!!!

Nu skall jag sova. Upp tidigt imon och åka ut till Rörtången och sola tror jag! Sen hämta mina underbaringar!!!!
Hej hej.


En lycklig jasmine åker lite båt! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det finns faktiskt manter på östkusten också (sen tror jag att man säger ostkusten.. men whatever) de råkar bara inte brännas XD

2009-06-22 @ 09:41:55
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Jasmine

haha då skall jag hålla utkik efter maneter! men öst ost whatever! :D

2009-06-22 @ 13:22:04
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0