stormsteg

Kom precis hem ifrån Campen.
Varit där och hälsat på Cissi Linus och Sofie!
Kuuul! :D
Sprang på Skuggn och Sebbe utanför matsalen så fick låna ett passport så jag kunde hänga med in i matsalen!
Satt och snacka med ERik och Cissi!

Hockeyhunkarna var där då med!  ;) Spana lite.. Haha..
Dock brukar jag ju träffa dom ganska ofta iaf! men men..

När vi kommer in i login så är det som vanligt! Full fart på kidsen!
och man frågar sig varför man längtar så förbannat till detta tjat till att dom skall göra som man vill! Hahaha..
Ja det är en jävla bra fråga, men Oj vad kul det är ändå! :)
Så på Söndag drar det igång, V 3 på campen, min 9onde vecka totalt och mitt 5 år!
Då blir det fullt ös! Jag och skåran! I like it a looooooot!!! Tur jag har honom där v 3!
Fixa sängar brevid varan! :D



Annars då!
Ja jag har jobbat arsslet av mig!!!!
underbar ledighet idag! Först låg jag i folkparken och solade, sen ringde Fija och bjöd med mig hem till henne och bada i polen! Underbart! :)
Handla lite och sen campen då..
Imorgo blir det heldag i solen med TessanHessan, och kanske Tessan hammargren!
Niiice. börjar inte jobba försen kl 5 imon så de e nice!
Måste dock köpa nya skosnören då mitt ena gått av!

Men nu skall jag läga mig och kolla på Desperate!
Knäckemacka först kanske! :)
Hej hopp!!!!

Kommentarer
Postat av: jeffe

ja, man undrar egentligen varför man älskar det så himla mkt :P :D

2009-06-29 @ 16:39:22
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0