Söndag, Och är ledig!!!

Vart precis avringd, blir inge folk idag på jobbet. Ganska skönt.
Känner mig inte hundra. Mitt ena ögonlock har svullnat upp lite. Precis så som att man har gråtit och sovit med det. En bulle typ. Så kan inte riktigt öppna hela ögat.  Hmm..
SEn känner jag mig allmänt mindre bra. vet inte alls why.
lixom lite ledsen men ändå inte. Kanske är det lite hemlängtan????
Vet inte alls varför heller isf.  har aldrig varit tjejen med hemlängtan, 1 gång innan kan jag komma på att jag haft det. Och det var i Thailand 2007 då jag längtade hem till min dåvarande pojkvän. Men aldrig annars.
Känns som att jag missar massa hemma. Som att folk försvinner ifrån mig. Hittar nya vänner och att jag blir bortglömd för att jag flyttar runt! 

Hmm..
Ja efter hösten är det planerat att stanna  Kungälv, får se om jag blir lyckligare av det!
Ja detta blev ett ganska depp inlägg. men visst måste man få känna så ibland med?????



Dagen skall fortsätta med att äta lite. ta mig ut på en promenad och gå förbi trädgårn. Skall få låna en dvd! Finaly! :)
Kvällen skall inte bli många knop minsann!
Kanske någon som vill umgås??
Jeje how come. hej då.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0