Parkeringsböter!

Jävla lapplisor! Fan om jag får syn på någon vid parkeringen asså!

Här kommer man hem 01.15, går och lägger i 50 kronor för att få en parkeringslapp för 7 dygn. Lägger den som vanligt på instrumentbrädan ovanför ratten! går hem och lägger sig.
Ska åka till Jobbet på Måndag vid halv 4. Ser då att det sitter en Parkeringsböteslapp på framrutan!

Anledningen till bötern är  §40, ogiltligt parkeringstillstånd / inte synligt p tillstånd!
Är dom dumma i hela jävla huvet eller!!!??
Den ligger HELT gilltlig och Helt jävla synligt! Lite regn kan ju inte göra så att dom inte ser den?

ååh jag kokade i kroppen när jag kom fram till jobbet.!

Ringde polisen och frågade hur jag ska gå tillväga när jag inte gjort något fel.
Då säger idioten i telefonen " Det du får göra är att betala in den och sen skicka in en överklagan så får du ev tillbaka pengarna" och då frågar jag om de inte finns ngt annat att göra innan man betalar in och överklagar. " det är om du går till polisen och pratar med ngt befäl eller nått, Men det är ju ord mot ord så det är meningslöst!

Men imorgon innan jobbet skall jag traska över vägen till polisstationen och prata med dom, även ringa p bolaget och fråga hur man ska lägga skiten!

Arg är vad jag är!
Nu ska jag sova så man orkar med å gå upp tidigt imorgon!!

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0