Nu så...

Ja nu är det dags att ta tag i träningsbiten.!
Snackade lite med vakten på Trädgårn igår, han äär delägare på NordicClub i Norrköping. så ska dit sen vid ett tiden och kolla läget lite och så! För nu är det dags.. har ju ändå så mycke dötid innan jag börjar jobba så why not! :)


Jobbdagen igår var till en början väääldigt seg. inget folk försen vid 8. då lite.. Jag och jennie hade kul iaf! Kom på att det blir roligare att plocka glas om man gör det tillsammans! :P haha.. och så varvade vi plockandet med en korv på gården:P

Tjoffsan var i farten igår med. Niclas hade sett den å jag hörde den när ja skulle ifrån gården. Huuua !:P haha.

Jobb idag med.. Ska få bli sverigesminkade! :P Sverige-Danmark idag ju. Vet till och med jag! ;)

Men jag säger bara! Daaaamn vad snygg en viss vakt än! Helt sinnes! :P haha..

Men om man skulle göra sig iordning lite kanske då!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0