Norrköping, Vimmerby, Linköping, Norrköping. På mindre än 24h

Då fick man spontanbesök utav Domina Agnes Julia Ida Emma och Lisa i söndags!
På kvällen när det vankades utgång ringer domina och frågar ifall dom får komma!
Hell yeah vilket partey!
6 tjejer i min lya! Oj vad tight om plats.. 4 st i min säng! inte illa..
Igår blev det trädgårn och käka, sen hem hit och hämta bilarna och fortsätta till småland och Vimmerby. blev att vi drog hem till Agnes allihopa! mega mysigt!
Så nu är jag hemma igen och skall åka och jobba..
Hoppas på massa driks idag för jag har blivit bäst på att bränna pengar på saker jag inte vet jag lägger pengarna på!
Det är helt sjukt. Aldrig varit så slarvig.! :( Huuua..
Skärpning.

Åker ju hem på Torsdag! vet inte hur länge jag är hemma men några dagar!
Får fjäska med mamma och pappa me pengar! ;) hehe..
N'ästa vecka får jag lööön och semesterersättning! Underbart verkligen!!

Men nu ska ja käka lite och sen dra mig neråt trädgårn..Tjipp å haj!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0