Klurigt

Nu sitter jag och tänker..
Hmm ja.. Det blir ju lite så ibland.. :P

Kom på nu att midsommar är ju redan NÄSTA fredag! den 19.
Och jag tänkte åka hem. och det är ju nästa torsdag eller fredag jag tänkt göra det då.
Men ett problem!
PENGAR!!!! lönen kommer ju inte försen 25.
och jag får inte mina skattepengar nu vid midsommar. så har ju fan inte råd att komma hem typ:P å kommer jag hem har jag inga pengar att leva på! :P hahahha...
För man får inte lönen innan midsommar va? så som det är med julafton??:P
Hoppas på bra dricks i helgen...  :P
Sen så brukar det vara sportscampsfest 20 juni. alltså dagen in

Så jasses tankeverksamshet är på high speed nu! :P


Vet att jag har en del läsare! Så svara ¨på det med lönen om ni vet! :P


Kommentarer
Postat av: sofie

jag tror tyvärr inte du får några pengar :( jag vill med ha pengar nuuuuuuuuuuuuuu!! men min första lön kommer den 15 augusti typ :(

2009-06-09 @ 09:44:55
Postat av: Jasmine

Opps då sitter man i skiten då! :P vatten får man leva på! :P

2009-06-09 @ 12:03:24
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/
Postat av: emma gillar lila=)

Du måste komma till västkusten jasse! det bara ääääär så=)

2009-06-13 @ 15:02:53

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0