Känn Ångesten!

ja idag är min ledighet över, Börjar jobba kl 5 i eftermiddag och ska snart dra mig uppåt Norrköping igen...
Har aldrig i mitt liv känt såhär innan!
Att jag inte vill åka tillbaka!
Jag trivs både i staden, jobb och människorna. Dock tror jag inte jag trivs i lägenheten. massa skumma människor så jag vågar knappt gå ner att tvätta.. =/

Västkusten är det finaste i hela världen!
Svensk sommar på västkusten lixom!! Ååååh varför åker jag ifrån det...

Låg ute på rörtången igår i 3 timmar. Fick massa färg, lite kräfta.
Trodde aldrig jag skulle känna en sån längtan till Kungälv faktist!!
Men här är den..
Nu skall jag packa och dra mig iväg. SKall faktist stanna till på Campen innan jag åker till jobbet. Känna lite glädje iaf!
Skall snacka lite schema med Emilie med.
Försöka få det att jag jobbar mycket 2 veckor så man kanske kan vara sträckledigt i kanske 3-4 dagar..
Så jag kan åka HEM igen.
Hej hej....

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0