jaha ja

Vad hände igår lixom? :P

Satt nere på trädgårn och tjötade med jennie å matte.. gick och handlade tacogrejer på vägen hem och sen så kom Jennipher och Linn över en sväng! :) Tjötade och kollade tv.

Sen ringer jennie och säger att jag ska ner till Manesa och ta en öl, Det slutade i 4 cider.
Sen drar vi vidare med manesapersonalen till Otten. Jag har inga pengar och ändå hamnar jag där. dock fixade matte in oss så behövde bara betala garderoben. där vart man till 2 kanske. + några shots. Det är inge bra att umgås med bartendrar när man är ute å inte vill dricka! :P
Sprang på Patrik och hans kompis där me.
Drog mig hemmåt vid 2 tillsammans med Patrik och hans tjej som skulle samma väg som mig. Så jag slapp gå ensam;)

Dagen idag då.
Ska dra mig neråt staden och kolla läget lite.
Sen blir nog inte många knop gjorda idag! bara man kommer ut en liten sväng iaf! :)




Sen har jag drömt så mycke konstigt om Farfar nu de senaste efter han legat på sjukhus i 2 veckor och ev inte kommer komma hem till huset i romelanda igen.. DRömmer att han dör.. men om man berättar drömmarna så slår dom inte in va!?

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0