Intressant

hmm ja en mycket intressant grej har jag listat ut! (Yeeey jasmine)
Jag vet att det är en del vänner som läser min blogg, och har också till 99 % listat ut en annan person som läser denna! :)
Kul!  Men mer om det säger jag inte! Moahaha! :P


Nu är det kirrat, Stannar i Kungälvet tills tisdag förmiddag! börjar nämnligen jobba 17:00 i Norrköping på Tisdag.
Så blir hemma torsdag till tisdag, med utflykter till Hamburgsund och Fjällbacka och så! Jippeyyeeeeey!!!
Så tidigt på Torsdag bär det av!
Längtar faktist! :D Trodde aldrig aldrig att jag skulle göra det.
 men som Carolina sa, Vad Är det du längtar till??
och det kommer jag inse men ändå! Kungälv är Kungälv! :)

Nog om det.
Nu är det natten iaf. Skall slagga lite, och upp imorgon i det fina vädret som skall vara, Träffa Therese skall jag göra! :) Kul!!! Sola lite kanske. Hoppas!

Nej men god natt!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0