Heja Jassan!!!!

bland får man skryta och berömma sig själv!

Dagen efter jag kom hem ifrån sälen så började jag mitt nya liv.  Och hur många gånger har man inte sagt det lixom??

Men, denna gången gjorde jag det. Började med en typ GI diet. där jag inte äter bröd, ris, potatis, pasta å sånt typ. Självklart inge godis, chips eller sånt heller. Bara choklad som är över 70 % Cacao!

Och senast jag vägde mig, för snart 3 veckorsen hade jag tappat 4 kg, och för 2 veckor sen 4 cm i midjemått.

Så jag är sjukt stolt över mig själv! :)
Man känner att man mår så mycke bättre när man börjar bli nöjd med sin kropp! :)

Nu har jag faktist börjat "unna" mig lite annat me. Typ, knäckebröd och ris någongång då och då! :) men fortfarande ingen läsk, godis chips eller så!


Heja Jassan! :D

Kommentarer
Postat av: jeffe

du är grym!

2009-06-09 @ 13:44:21
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0