Fredag var det idag

Har ingen som helst koll på vad det är för dag längre. Jobbar man inte vanligt måndag till fredag så hamnar man lätt fel i dagordningen. Nu blir det dock mycket jobb för mig vilket e nice. Ledig Tisdag, Onsdag tror jag Emelie sa!
Så det är kul! Problematiken då. 2 Tröjor! I sådans underbart tyg som verkligen suuuuger åt sig illaluktande lukt. Mums! Tvätta, varannan dag eller!? :P

Nå ja.
Inte får man sova på morgonkvisten heller. helt sjukt.
Först ringer min älskade Pappa kl halv 10. Inte tidigt egentligen men när man är hemma ifrån jobbet kl 1 så vill man görna sova en stund.  Sen näe vi lagt på så somnar jag m i kanske 30 min! Sen vaknar jag av detta förbannade fasadsågande dom håller på med här utanför!!!! ekar ju inte heller i området! Samtidigt börjar grannen åvanför dammsuga!
FAAAN! Bara att gå upp sätta på både Tv och Dator för att överrösta med talkshower och musik! Sweet.


Kanske skulle man göra sig lite iordning för dagen.
Åka bortåt Ingelsta och handla lite kanske. Maxi gillar jag! :) Brukar hitta så mycke annat än bara mat me. Haha. För de pengar jag inte har!

Possitivt att man får DRICKS! Fan skulle inte klarat mig. Så hoppas hoppas hoppas det blir mycke dricks i helgen nu. behöver varenda krona! :)

Over N Out!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0