Bästa brudarna!!!!

Haft underbart besök i "helgen" som vi kallat det.
i Söndags kom Carolina med bussen vid 3. lunchade lite och promenerade runt i norrköping..
Underbart att få ha henne här! Ost  vin och kex vart det senare på kvällen. megamysigt!
Måndagen spenderade vi ute på arkösund, vid östersjön, Dock svinkallt i vattnet så blev inget bad. By the way fan vad jag kommer sakna havet i sommar!! det riktiga havet på västkusten!  hemförd för at besöka systemet och inhandla lite mat inför kvällens finbesök. Nämnligen Agnes och Domina! Fredrik kom på besök med! Oj vad vi kacklade. Inte setts på 3 hela jävla veckor! Tro det att vi har mycjket att prata om! :)

Efter 3  glas vin här hemma så drar vi lasset emot trädgårn för att dricka lite och hälsa på de andra sälenmänniskorna! :)
Stöter på Acke me, studentvecka i Norrköping, så drar med till svea och blir gladare! :P Dansar skrattar och är med varandra!

Tisdagen ger vi oss själva sovmorgon. upp och käkar frulle vid 2 beger oss sen ut på staden för kaffe och glass.
Agnes tappar ut sin kaffemugg över ct's ben och sko! Haha hennes nya vita skor var numera Nougatfärgade typ! ;) hahaha. Vad vi skrattade! Sunkiga och bakfulla som vi var traskade vi runt och hade gör mysigt!

Kvällen där blev jasses kycklinggryta m ris och sedan förfest hos Hjalle och Anders! Vidare till Manesa och palace. Tappade en tjej på vägen så vart inte lika trångt att sova här hemma! :)

Ct åkte hem vi 4, Agnes och Domina bokade om tilll halv 9 i och med att jag inte behövde jobba. Så vi kollade film och lagade mat.
Efter jag lämnat av dom på resecentrum ville jag inte vara själv så gick förbi Skuggan en sväng, satt och tjöta och sen vart det hemgång för mig!

elt sjukt bra "helg" vi har haft brudar! Ni är så fruktansvärt bra och har så kuul med er!
Love you!!!!!!




Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0