värme

skall ju inte klaga på att det är varmt ute för vipps så regnar det och är kallt..
Men det är FÖR varmt ute. man mäktar ju inte med att göra något! ännu mindre att jobba i 30-40 grader som det är på trädgårn där luften står stilla och bara steker emot terssväggen!
är verkligen helt genomsvett när jag obbar nu.. sådär härligt..
NU är en dag över på trädgårn.
Ska ta mig en dusch nu innan jag kryper ner i sängen. Gillar inte att känna mig ofräsch när jag ska krypa ner i fräscha lakan...


På tal om fräscht.. måååste gå ner och tvätta någon dag! :S
Vågar ju fan inte men måste.. En trappa ner..
Men med psykogubben som bor här så har man anledning att vara lite rädd-- Huua...

Igår natt, ungefär 03:30 så kommer jag hem. då sitter han i köket med öppet fönster och sjunger på purple rain samtidigt som man hör ålten i bakgrunden.
Huuuaa..

Imon blir det skärgårn med Linn och kvällen kolla på handboll mellan Ledarna och Instruktörerna med Linn och Fanta..
Så godnatt1 :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0