Torsdag

Jag vill hem!!! Jag vill till Kungälv. Där allt mitt finns!
Min lägenhet, mina möbler, mina pojkar, min familj!
Har kommit in i en riktig depp period nu..
Har ingen direkt lust med någonting! Inte pepp på något!
Jag behöver känna kärlek!
Känna mig behövd.

Det är knappt kul att komma till sportscamp denna veckan. Får bara bemötandet av en viss instruktör att jag inte har något liv, och " näee är du här såhär tidigt!" Då jag satt i matsalen iklädd adidas kläder igår morse.
Häe ställer man upp när dom är kort om folk och får ett slag i ansiktet! tack.

Jag har verkligen inte motivation till något!!!
Jag är alltid glad utåt. iaf 9 av 10 gånger.
Men innombords skriker jag!

Kommentarer
Postat av: jeffe

och vem är denna bitterfitta? :( jag tycker om dig vääääldigt mycket :)

2009-07-16 @ 22:24:18
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
Postat av: Hasse

Jag blev iallafall jätteglad att se dig =)



´Ta hand om dig vännen,

Bryr mig om dig =)

2009-07-19 @ 19:04:25
URL: http://booostin.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0