"Stop worrying... And take a chance....."

Ute regnar det som bara den.
regnat hela dagen också.. Kul...

Utgång igår då. förfest hos jocke, var väl trevligt.
Är inte mitt rätta jag. som en insåg.
men vad spelar det för roll..
Jag är verkligen inte den jag känner. Jag vet inte vad jag skall göra för att vara den jag kan vara..


Kom iaf hem ifrån en filmkväll hos jocke med stefan steffi och cissi..

vi var och hämtade kinamat förut. fick med varsina lyckokakor.
 i min stod det " Stop worrying.... and take a chance....."
Stämmer?? eeeeh ja! undrar bara vad det är för chans jag skall ta!
på steffis stod det typ att just nu är familjen viktigast! stämmer!
och på Stefans stod det, något med att han skulle skapa nya kontakter eller nått sånt, och vad händer!
Så stämmde på 3 av 5, jocke och cissi ville inte kolla vad det stod.LIte scary!

Jaha ja. Vad skall man sysselsätta sig med nu då..
sängen på ett eller annat sätt om det bara blir film, eller läsa min bok jag ska läsa NU! eller om jag fixar med korten.
Who cares anyway!?

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Multi:) Hur mår lilla magen? Kan vi inte ses i veckan? Tänker på dig! Puss

2009-07-20 @ 20:32:42

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0