Stadium Sports Camp 2009

Ja nu var min vecka där över för iår!
Dock har jag lyckts vara där både Söndag och Måndag med! haha.
Idag blir det dock inget...

Men iaf.

hur kul har man det inte!?

och nästan det viktigaste på hela veckan!
Vi vann över instruktörerna med 20-19! och det är stort, tror det var tredje gången på 15 år!
En viss herr Larholm var inte så nöjd med slutresultatet!

Vann även över Hockeyn med. Så 2 vinster gick vi hem med den veckan!

Annars, massa bus, bra ungar! Faktist! Yngsta gruppen hade jag tillsammans med Ankan och Kevin.
Har väl jobbat med mer aktiv ledare innan. men men.
Barnen var som sagt bra! Dock finns det ju alltid några ungar som kräver 100% uppmärksamhet, och det är faktist inte det vi är där för.
men i övrigt var de bra! :)
Det är som varje år, man bara älskar det! Det bästa som finns verkligen! :)
Jag och skåran fick hitta ett nytt Ställe. eftersom det andra var flyttat nu.. Aboouu!
Men det var inte dumt att ligga där och ta en powernap! Hehe, hade somnat till en dag på stället, vaknar båda 2 av att skårans mobil ringer. då ser vi också hur 4 fotbollstjejer sitter och tittar på oss och ler! Haha. dom hade tydligen tagit kort på oss när vi sov, vi var gulliga sa som!

Blivit stoppad av polisen med, blåljus och blåsa. HAha. faaan va skraj jag var!
Går som sagt aldrig att uttrycka hur jäkla grymt det är!
Men det är det! :)









Kommentarer
Postat av: jeffe

världens bästa sports camp

2009-07-14 @ 16:59:39
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0