resekataloger

Nu har jag varit i stan och hämtat lite resekataloger!
Över Usa, Australien och Nya Zeeland.
Även en charterkatalog! :P

Usa lockar till 100% men australien hade vart nice med.
Utgår ifrån att man kommer åka själv till Usa då ingen kan hänga på..
Pappa är en aning skeptisk till den idén att åka runt själv i Usa. Och tycker inte att jag skall göra det.
Men vad fan skall man göra? Vill se landet och har ingen som har lust att åka med. Då finns det ju bara ett alternativ!
ÅKA SJÄLV! Dock känns det lite om man skall åka själv, uppleva allt underbart ensam.
Eller om man skippar en sådan resa och kör på att åka som Au Pair ett år.! Hmm.
Aja man får se.
Nu skall jag slänga mig på sängen och bläddra igenom katalogerna och drömma mig bort!!! =)


Kommentarer
Postat av: Hasse

Hade gärna åkt med men som fattig student blir det svårt...

2009-07-24 @ 15:21:48
URL: http://booostin.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0