1 dag sen semester, kan också kallas jobb på sportscamp! :)

Har varit och shoppat lite nu på förmiddagen, tänkte göra slingor i håret med, fylla i utväxten.. men emilie ringde och frgade om jag kunde börja jobba kl 3 istället för 6. så visst...
Blev iaf en bh, klänning och underkläder! :)
Och häromdagen när jag och tessan va å shoppade köpte jag högklackadeskor!!!!!! jättefina, rea med, endast 150 kr..
Mobil 2 tunikor shampoo och body scrub! :)

Fick ju helt okej lön så why not! :D

Nu innan jag smälter bort, så skall jag duscha och varva ner en stund med desperate housewives!!

Hoppas på regn senar med. så att det kvava lägger sig! :)

Imon blir det ev avslutning med annika och johanna på sportscamp, sen ut å äta med camph¨gänget sen på söndag börjar det! Sommarens bästa sportveca!!! :D
Jag och Skåran!!!



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0