kors i taket

Jassan uppdaterar!!
Det är inte alltför ofta längre men hoppas ni uppskattar när det väl kommer! :)

Nu då. Vad har hänt den senast?
Nyårsafton blev lugn. Först jobb på Pulsen. Hem och duscha och göra sig iordning. Jag och Ekman åkte yill kläppen och körde en kompis så ekman tjänade 600 spänn.. :P Kvalitetstid för mig och ekman me!
sen var det middag i B huset. Marika marie daniella emily och järpenpacket! Trevligt och gott :)
sen bar det av till Wärdshuset och drack champange och kollade på raketerna i stora backen! Fint ! :)

Vart att vara där ett tag till. Vid 2 åkte jag ekman tessan och gurra hem. men var inte trött så kunde ju inte somna! Slutade med att jag tog ekmans stora säng då han sov på övervåningen! Gött med stooor säng! :D

Jobb jobb och ännu mer jobb har det varit. Vart helt slutkörd nu. Ledig idag iaf. Blir att åka lite bräda! Saknat det! :)
Tror det är varmare idag. Ig¨r var det bara -26 grader! så det var lite kallt ! :P lugnt på jobbet med! sweet.

Annars då?
massa turturduvor överallt! :P Jag vill meeed! haha..

Men nu skall jag ut i backarna! Köpte en ny mössahäromdagen! Så fin! :D
En cremevit bula! skön! :)




Imorgon är det redan 2 veckor sen Marcus gick bort. Helt otroligt =/
Går fortfarande inte att föreställa sig. helt sjukt....

Kommentarer
Postat av: Steffi

När jag väl får tummarna ur och kommer upp till dig så kan jag turtiduva med dig :)

2009-01-10 @ 22:01:14
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0