herregud!

vet inte alls vad det är med mig idag, eller de senaste dagarna.
irriterar mig på det mesta, känner inte för någonting. Gråten sitter i halsen och vet inte om det skall hoppa upp eller varför.
Förstår inte alls vad som är för fel på mig.

Har börjat få mycket tankar om mig själv me. Är inte nöjd med mig själv. Börjar fundera över vad folk egentligen tycker om mig. Hur jag uppfattas, vad jag ger för nya intryck.
vem är jag? Jag känner nog inte mig själv ändå.
<Så fort något inte går som jag tänkt så bara blir jag arg. Arg innombords. irriterad.

Kanske begravningen som är om, nu 6 dagar, spökar på känslor och mig själv.
Blir ju första begravningen. Nervös över den. hur en begravning är. A jag vet inte.

Längtar faktist tills Kungälv nu. Kommer nog göra gott att bara vara borta i några dagar.

Aja. Nu skall jag sova lite medans dom andra sitter och efterfestar i köket.
Blir kanske handbollsträning imorgon! =) Om man nu hinner sluta så att man kan åka med morran.
lite nervöst ändå. :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh.. men du, du är ju grejt ju! o jag tror det är fler än jag som saknar dig på jobbet även om jag varit därifrån ett tag nu o gått i skolan istället. Appropå det, en i min klass pratar inte sådär superbra svenska och i veckan sa hon "kan man säga" och jag fick anstränga mig för att inte vika mig av skratt XD



o begravningar är inget roligt.. jag har varit på farmor & farfars och jag vet inte.. jag var så liten (eller yngre iaf) så det var svårt att ta till sig riktigt. Men jag är en såndär som smittas när folk är ledsna så det är otroligt jobbigt. Lycka till, eller vad man nu ska säga



o du, läste inlägget ovan också, hjärnskakning! Vad håller du på med pucko!?

2009-01-17 @ 13:32:45
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Tina

Lilla hjärtat, du e bra som du e!

Älskar dig gosing!!!!!

Kram moster tina

2009-02-10 @ 22:31:24

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0