Crasch Boom Bang

Ja kvällsåkningen igår slutade inte så lyckligt!
Slutade med skooterkälke som avlöste till en Ambulans!

Ramlade tydligen ganska reält i backen och slog i huvudet och nacken. Spräckte googlarna och så. Kommer inte ihåg någonting ifrån vurpan tills pistörerna hade kommit till mig i backen. Lite äckligt. Speciellt när dom sätter på mig stödkrage och att jag måste ligga fixerad hela tiden så jag inte rör på nacken om det skulle vara ngt med den.
Blev ambulans till Mora sjukhus. Blev röntgad och läkarn kännde på alla kotorna i ryggen.
När svaren kom så var det imget mer än en hjärnskaning och sträckning i nacken. Så jag kom lindrigt undan!

Blev kvar på sjukan över natten så vid halv 12 kommer Caroline och hämtar mig! :)

Nu ligger man hemma i sängen. trött, ont i huvudet och stel i nacken. Jippie.
Nästa inköp borde nog bli en hjälm och nya gogglar...

Vila lite nu kanske! Ja de är skönt:)

Kommentarer
Postat av: jannie

Lilla hjärtat, var rädd om dig!!



vad var det vi sa i lindvallen, alla vurpor leder till mora ;)



saknar dig!! hinner vi ses när du kommer hem?

2009-01-17 @ 00:21:35
Postat av: Steffi

Amen Älskling. Du råkar ut för en massa saker tycker jag. Det ena hemska avlöser det andra. du får komma hem istället :)

2009-01-17 @ 22:10:39
URL: http://metrobloggen.se/stefaniegalbe
Postat av: Nettis

Tur att du hade hjälm! Bra där... Take care... Kramaaar

2009-01-17 @ 22:37:41
Postat av: Jasmine

Jag hade inte hjälm:S

2009-01-17 @ 22:58:00
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0