Annonserna ute.

Måndag 12 Januari 2009.
Vädret är ett jävla piss skit väder! Det töar, blåser en sjukt massa, regnar också och snön försvinner..
Ser gräset på lite ställen utanför huset, vägarna är kala.
Fy fan så skall det inte vara i Sälen i början utav Januari. Det skall vara masssooor med snö, massor med minusgrader och allt som hör det till.


Aja.. kommer väl lite snö snart hoppas jag!



Igår kom iaf dödsannonserna ut i GöteborgsPosten. Det känns fortfarande helt overkligt. Att han ligger och sover bara.
Anders ringde igår och vi pratade nog i över en timma  om Mackan och allt runt om.
Eftersom jag inte har  tidningen här uppe så hittade jag dom på Internet.
Så nästa Tisdag, då åker jag hem till Kungälv för att gå på begravningen på Onsdagen. Min första begravning. Trodde verkligen inte det skulle bli han, trodde det skulle vara Farfar faktist.
Men det är så de är nu.
Fått höra att han sagt positiva saker om mig det sista och det är jag glad för. Även är jag sjukt glad över att ha fått träffa honom så mycket som jag har gjort det senaste halvåret!




Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0