Söndag

Söndag eftermiddag.
Precis hemkommen ifrån årets sista match!
Mötte ett lag med a flickor, spelade som det och var fortfarande inne i det stadiet då det är viktigt att vara snygg på planen.
Mycket slag fult spel och klagomål.
Vi förlorade dock tillsist med 2 bollar, efter att inte haft någon avbytare under hela andra halvlek, och även 2 kantspelare som ytternior då en utav ytterniorna var punktad och fik spela på 6 meter.


Men men.
Fredagen bar det av till Odinsgatan och drack lite grann med agnes julle och deras vänner. mucho trevligt. förutom en bitter person som från kl 23.00-02.15 endast tjatade om att vi borde gå ut snart. Ingen orkade lyssna tillslut och bara ignorerade henne! haha. Tråk brud!

lördagen blev lugn här hemma med lite städning, och myskväll med mig själv. deckade i soffan halv 10.. hmm.. Kanske lite baksmälla i det! ;) me dont know!

Nu borde jag väl duscha och vrma lite mat och baka julgodiset jag tänkt göra ett par dar...

Kommer en bild på min superfina gran!!!! :)

Ha det



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0