Soffpotatis

legat i soffan en stund nu och fixat och trixat med ansökan..
Lyssnar på Pink gör jag också.

Och så är jag så less så less på saker.
Människor, speciellt de av de motsatta könet.
Aaah jag blir så trött..
Det är ju inte konstigt att man ger upp allt vad hopp heter..
Så sägs det ju att det finns någon för alla,
helt allvarligt så tror jag det är bullshit.
Näe nu är jag bara bitter känner jag.
Men så är det, sån är jag nu.
Inte fan lyckas man ens att skaffa sig en pojkvän.

Vill att något kul skall hända med mig och mitt liv. Inte speciellt tillfredställande...
näe men jag gillar väl läget och är bitter ett tag till så kanske dte ordnar upp sig snart med mig.


Ha det!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0