Snowboard!

Första dagen med snowboard idag! helt underbart!!
Backarna har faktist varit bra fast'än det vart sjukt mycket folk i backarna..

Men så underbart att knäppa på sig brädan och glida ner för backarna!
Strålande solsken och kanske -15. aahhh heeelt underbart!

Och när jag skulle gå till bilen för att åka hem spranfg jag på kalle som skulle lämna en skotersläde i hudfjället så jag fick åka med bak. och köra tillbaka till tandådalen! Weehooo! Så sjukt skoj att åka skoter, Jasmine var 5 år igen! :P haha...

Skall jobba idag, börjar halv 10 ikväll. blir garderoben , Måndagsklubben idag med. Skulle vart nice att svänga sina lurviga! men kanske nästa måndag! :)

Får se vart man tillbringar natten idag, kanske blir hos henke på hans översaf inatt,,
>Får se lite! :)

Haaa de..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du kommit upp nu äntligen.

Hälsa Vicke om du ser honom. Kan möjligtvis se ut som en STHLMare i sin mössa. Eller var det danskarna? Aja hur som. Åk lite för mig med.

2009-12-29 @ 09:39:25
Postat av: Lisa

Glömde säga att det var jag.. haha.

2009-12-29 @ 09:40:09
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com
Postat av: Victoria

2009-12-29 @ 09:56:31
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0