snooze

God morgon!
låg och sov så gott och drömde om att jag var inne på andra snoozen.
så skal jag stänga av sen andra snoozen och tittar på klockan! Det var en dröm!
Så det var bara att sätta på snoozen igen och somna vidare! Goottt!!!


Annars så när man vet att man skall sluta på ett jobb, att dte lixom är bara ett par få dagar kvar,
är dte någon mer än jag som tycker det är otroligt jobbigt att gå upp då?
och att det inte känns lika lockande??
Fast när man väl kommer dit så är det ju kul!
I lands problem!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh no Jasse.

Jag hatar att vara på jobbet just nu!!! hoppas innerligt att dessa två månader går fort förbi! Svin jobbigt att gå upp på morran ju! :)

2009-12-15 @ 16:25:47
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0