jisses

vad besökare jag har! haha...
Vem är intresserad½? :P

Jaja.. JObbat idag igen. Haha dom är så goa alla barnen!

skulle flytta bilen och ställa den utanför mig för att ta den till träningen. Men han låter så fruktansvärt konstigt på tomgång så ringde pappa och han tyckte inte att jag skulle köra med den då kopplingen håller på att ge sig...
och orka att den går sönder helt och att man sen pajjar växellådan.. Så åker jag ju gratis med mamma och pappas bil! Moaahahah..
dock skulle mamma ha bilen idag så fick inte tag i någon bil..
Men det löste sig bra ändå!
Nu skall jag ta mig en eller 20 tunnbrödsmackor, mamma bakade tunnbröd igår och det är ju så förbannat gott!!!
sen blir dte träning!
Ha det

Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh, gud vad gott!! Tunnbörd! Jag vill ha! :)

2009-12-18 @ 19:14:23
URL: http://jennirydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0