hejsan hoppsan falleralle ra!

6 dagar kvar till julafton. God jul!!!

igår var det en fullt upp dag!
Först åkte jag in til Universeum och käka julfrulle, fick julklapp, 2 kostaboda glas, men dom är så tunga att drick aur så planterade hyacinter i dom! :) mega fint!
gick hem till mamma o blåsten och vi åkte till stenungsund och köpte julklappar ( jag en) sen köpte jag tröjor och linnen. Bra där! god jul jasmine!
Sen hem till johanna och fika, hem och handla och lämnade av mamma kom hem igen käka lite snabbt och sen så var det tränining!!!

fått en julgrans fot till min julegran! så nu står den så fint! :D ska hämta en annan ljusslinga hos mamma senare den jag har nu funkar inte så bra, 7 lampor kansk! hha..

Ingen aning om vad som händer mer idag. Jobba nu snart iaf sen, Nada kanske! :)
Vill någon leka så ring!!!!

Nej nu skall jag klä på mig! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jenni

JA! jag är gärna med! Vore ju skitkul! I stan eller i Kungälv?

2009-12-20 @ 14:57:16

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0