God Jul

Började julaftonen med att jag och agnes tog varsin dusch och sedan käka lite frulle och drack kaffe och pratade om livet (pensionärsvarning).  Började  ju egentligen igår då vi hade uppesittarkväll som sedan övergick i julklappsinslagning och flumm! haha....
Somnade så gott sen...

Släppte av Agnes i Ytterby där hon skulle ta tåget till Julia...
Jag mamma och pappa åkte och hälsa på farmor och farfar!

Hem till tvetgatan, sprang på kajsa och pratade med henne lite. sen in och göra iordning.
Sen kom alla och det blev maat. Mat mat mat! mat överallt! Blöööööö....
proppmätt även nu!

sen efter ett par timmar kom Tomten. Anton och Elliot vart helt galna innan för dom ville öppna paketen!
Men den som fick mest, det var JAG! Haha. Måste varit de 2 senaste jularna jag tog igen! :P
Är så sjukt nöjd!!!
Fick min ROSA Jet Set klocka! En blender, (stora modellen!!!), stekpanna, vågtång, handdukar, kökshanddukar, ljusstakar, tårtspadar, nagellack en spritflaska som är inklädd i läderfodral med nitar! :P Rock edition typ.
Fräck! :)

Världens bästa Carolina, hon känner jag. Igår fick jag ett paket med 2 lampor som man kan ha i badet som skiftar färg, och ett block där det står " Saker jag glömmer att komma ihåg", klockren! :P Jag glömmer ju allting!!!!!!! Sen ringde hon nu på kvällen! och sa att hon fått 2 biljetter till High School Musical, den svenska musikalen och att hon ville ta med mig! GRYYYMT!! =D

Så nu sitter jag här, lite seg, skall ta mig en kopp te och kanske en nattamacka...

lite bilder kommer också :)










Japp det var lite utav mina julklappar :)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh jassebrasse.

Jag fick också en rosa klocka! Haha. Kusinvarning! Typ? Eh. Andreas var hemma hos oss igår! Bara för att vi prata om honom säkert! Hoppas att julen har varit bra! Och Ted säger att du inte behöver vara orolig för spritflaskan! :) Upp på hyllan bara!

Ha det så trevligt i fjällen! Kram

2009-12-26 @ 08:08:05
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hon gillade armbandet och blev jätte glad. :)

Nope inte jet set, jag fick den dyra modellen. haha Triwa eller vad den heter. :) Himla tuff!

Han ser ut som ett monster. Jag var inte där uppe då, men mamma ringde ner och berätta. haha.

Puss

2009-12-26 @ 17:05:55
URL: http://lisa-rydqvist.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0