Fullt ös!

ja det känns verkligen som att det är fullt ös hela tiden!
haha..
men vad gör jag egentligen?
Träning ikväll iaf och imon är det jobb på förmiddagen, fika i gbg med Andrea sen jobba på U.
Torsdag är det jobb och tärning..
Fredag jobb sedan ev en date med Ct sen jobb. lördag kalas å mys med cissi. DOCk ingen match på söndag då det är lucia. har dock en match som blev inställd i söndags så får hoppas den blir av snart! :)

Jeee,, nu skall jag planera ihop kvällen. måste hem och hämta bilen hos mamma och pappa. besväligt när man inte har parkeringsmöjigheter här vid mig..
Måste ju hem med den ikväll med och cykla/gå hem tillbaka..
Om jag inte ställer den på betalparkering och låter den stå tills Torsdag! Fatta I landsproblem! :P


Kanske skall ta och plocka iordning i min nya hylla på toaletten! :)


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0