Fine dining

Ja igår så kom michaela och Ems hem till mig. eler vi möttes upp på  maxi och handlade mat och smått och gott..
Blev hasselbackspotatis, sjömansbiff, bea, tsatsiki, vitlöksbröd sallad och till dessert Kladdkaka med grädde och hallonsås! Jävlar vad gott och satan vad märtta vi var! haha..

Blev mys i soffan med Ice age 3 och beck. Ice Age är änna lite äskig! men mycket bra! Sid är lika flumm som vanligt och det gillar vi. Hade finbesök till 3 inatt. Blev lite bullerbyn senare på natten med.. Mys med mina 2 flicko! :)


går just nu igenom min garderob och skall slänga (ge mamma och sandra) massa grejer som ändå bara tar plats och som man tänkt "jag kommer kanske använda det igen, bäst att spara". Så nu skall de grejerna bort! :P

Matchen idag blev inställd också.. Hmm. Men men. mer til annat då. Framkallat 100 bilder nu med.. nytt fotoabum! hejja..
Ha det!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0