.......

Känner att jag brjar ramla ner i ett sådant hål igen när man inte känner sig tillräcklig..
När man känner en saknad.
I bilen hem ifrån sälen funderade jag mycket på en sak speciellt, Att jag är nästan den enda utav de jag umgås med som inte har pojk eller flickvän. Att man automatiskt blir som 3 hjulet. att jag inte har de förhållandeerfarenheter som de flesta andra har + mycke annat.  Tänkte väldigt mycket på det.
När är det min tur att bli lycklig?? När skall jag få förtjäna något bra.

Vill Vara Speciell För Någon!

Kommentarer
Postat av: Morran

Du är nog speciell för fler än vad du tror själv.

Och många skulle tycka att det var en stor förlust om du gick och blev en hemma toffel..

Det kommer en dag, var så säker !

Kom tillbaka snart !

KRAM

2009-12-06 @ 15:00:14
URL: http://morriz.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du är speciell <3

2009-12-07 @ 21:09:26

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0