DÖD

mina ben är helt döda. Mördarträningar dom har börjat köra men fan så gott det är!
behöver ju det sjukt mycket och det är ju skoj , efteråt, är ju sjukt jävla jobbigt.
Fotbollen börjar arta sig! den brukar nu faktist gå åt rätt håll, inte alltid men det händer! haha...

Blev faktist så att jag belönade mig med ett varmt bad och lite bokläsning med tända ljud. Behövde mjuka upp kroppen...

Var hemma hos mor min förut med, fick med , min nytvättade, torkade och vikta tvätt! mycket bra, fick ocså med en julduk, glitter, ljusslinga och små kulor till min otroligt söta gran! Som nu börjat barra, kan vara för att den står lutad emot väggen och inte har någon fot än och inge vatten. Stackars granen men snart så! :)

Nu skall jag nog krypa ner i sängen och slumra in.
Ladda inför matchen imorgon och ev utgång (!) Har väl inget var om jag en gång sätter min fot på odinsgatan! :P
Fruktar för de förbannade miljoner trappstegen! HATA! hahahahahahahhahaha......


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0