Brrr

Ja då är det kvällen igen...

igår var det ite brädåkning då.. när vi sitter här hemma på kvällen så blir hela sälen kol svart! strömmavbrott i 1,5 timma. Tråkigt! går ju inte göra ett smack! så vi låg i soffan med tända ljus. haha...
Men sen när klovkan började ticka och jobbet närmade sig så kände jag att jag var tvyungen att göra mig iordning. så sminkade min till ljusen av ett värmeljus! hahahha.. Vart helt oej ändå..:P

Garderobjobb igår då. ku kul! härligt att se allas miner när dom ser en! :)
men du skule ju inte jobbba och vad fan gr du här fick man höra! Härligt att känna sig saknad! :D Sjuuukt bra människor!!!
En full Petra och en full Linn kom nerramlandes för trappan. Faaan vad jag skrattade åt henne! sjukt kul! syn jag inte träffat henne idag bara! :P
Var hemma halv 5 på morginen och somnade så gott.. så idag vid halv 2 var det dags för backarna! I loooove it! :) Sjukt kallt idag med.. Lovley!

Nu får man se vad kvällen bjuder fika kanske, eller kanske Harrys.. Kvällen är oviss!
Marika ringde nu med och frågade om jag kunde jobba imorgn..
Sure! 11.00 på wärsan! det är nice! :)

Det var detta för nu!


Dagens åkarbild! :) hyffsat rosiga om kinderna.. :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0