Bloggtorka

Jag har verkligen inte haft lust med att skriva någonting de senaste känner jag..
inte nu heller egentligen men gör det ändå. Om någon skulle sakna att jag skrev!


Jaha vad har hänt det senaste.
Förra helgen var jag ju i Sälen med Ct. Gryyym helg. Säälen är sååå bra så det finns inte och människorna där skall vi inte snacka om!

jobbat lite i veckan och varit sjuk lite med. Spelat match och varit på Ullared.. Hittade lite grejer. En del DVD filmer, Köpte Alla vi barn i bullerbyn, Saltkråkan, Ice Age 3 och Hitta nemo! :) Sen lite smått och gott..

Jobbade kväll igår och är lite trött idag måste jag medge.
Miqa och Emma är i stan så hoppas umgås med dom idag! om dom inte väljer att gå ut vilket jag är 0 sugen på! :)


näe usch. Förövrigt så känner jg mig sjukt less.. På allt, På inget!
Vet inte.. Bara så det är just nu!

Nej nu skall jag städa lite. =)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0