Dagens göra...

mumsar på morötter, det är inte äckligt det inte...

Vad har jag gjort idag??
Jag har varit inne i stan med Emelie! Kollat runt lite, druckit chai(thai)latte. det är inte äckligt det inte! :P
Köpte en hår grej som skall ge bättre volym på håret. Kostade ju lite så hoppas det är bra, men det kan ju inte bli sämre lixom! :P Har väldigt friskt hår sa hon och det är väl bra! :P
Köpte 2 krokar med sugproppar till badrummet med. Kan alltid vara bra att ha! :)

Cyklade sen hem till mamma och pappa när jag kom hem. Fick mat! Aldrig fel, sen kaffe! :)
Sen så bokade jag och pappa resan!  så fredag den 31 Oktober 06:45 lyfter vi ifrån landvetter! :) Landar 14:40 Lokal tid på Newarks flygplats i Usa! Inte illa!

Kul med lite kommentarer! Smart sagt där alex! Det skall jag ju lätt göra! =) Lär ju finnas en del snygga brädor "over there"

Jag och pappa satt och kollade på Sixflags hemsida. Och jääävlar vilka bergochdahlbanor det finns! Liseberg är ju en piss i havet jämfört! :P Men oj vad ball det kommer bli! Haha, frågade pappa om han vågade åka dom, ja de tror jag men vet inte om jag överlever! haha!

Kommer några av bergochdahlbanorna här! :P


Spola fram typ 50 sekunder! så lång tid tar det upp till toppen!


Frågan är ju om man kommer våga åka dom! :P
Får se när man står där! HAHA!! :P


Nu: Vem kan slå filip och fredrik! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0