hmmm...

Har inte gjort något vettigt alls idag. mycket kul, eller inte..
Lagade mat iaf. var och handlade vindruvor med det är gott..



Vad skall det bli av mig?
Åstakommer jag något bra över huvudtaget?
Så himla less på allting nu.
Vad har jag... En lägenhet som jag trivs kanon i...   men mer?
Usch, jag känner mig så Tom!
När skall man känna sann glädje?? 

Blir glad av att höra ifrån Dig. nästan varje dag!
Allt positivt du säger! Tack! Alltid Nr 1! Thats how we say it!


Låt ifrån "a perfect man"


I will find someone who deserves my touch after all the hurt is through
I will be so over you I will not give up on love
I believe, yeah


Kommentarer
Postat av: MadeleINE

Hej JASMINEEEEEE =)



VAdför låta så deprimerad för? Du är ju en KLIPPA i ALLT vad gäller jobb! och det VET DU! Du är också en otrolig liten energisol som strålar! !!!

Själv har jag också haft en trött och tråkig jobbig dag på jobbet så man bara vill försvinna!

Men det är en dag imrogn också, och den dagen kan bli så mycket bättre, eller hur =) IKKE SANT?!

Ta hand om dig vännen min!!!

Massa kramar

Madde

2008-09-19 @ 22:07:43
Postat av: Steffi

Gissa om jag letat efter att få dag på den låten. Den är så sjukt bra. :) Får alltid rysningar och blir så himla glad när den låten kommer i filmen :)

2008-09-20 @ 13:15:03
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0