Tårar!!

Fick för mig att kolla igenom filmerna ifrån sälen som är inspelade med kameran!

Sitter och skrattar så jag gråter!
Karro var så jääävla arg en natt när hon kom hem. Går runt och skriker vad är min telefon! äcklas av vatten och saft, och "jävla Larsa".  Jag frågar henne vill du ha saft? Hon svarar" Neeej, skit på er jävla ungjävlar" Älskar henne!! :D


Sen så hade vi djungeltelegrafen en kväll.. SKrattar så vi dör! Fyyy va kul vi haft!!! =)
Och vad kul det kommer bli!
Måste ju börja filma mera på förfester! :P Det är DÄR det händer!!!

Tänkte lägga ut en film.. Men det finns en hake!
Jag fattar inte hur man gör :D Så är det någon av aaaalllaaaa läsarna som vet?
Skriv gärna en kommentar hur man göööör!!
Om några vill se det?????

Kommentarer
Postat av: mh

jag har faktiskt ingen aning alls, men jag kan meddela sen när jag vet (; <3

2008-09-05 @ 08:59:21
URL: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0