Onsdag kväll

Gjorde lita pasta att äta förut. blev så sugen på det! =) Och en nektarin till efterrätt.. Mums, nektarin är gott!

Sitter nu och kollar på Jersey Girl. Den är lite gullig faktist.. Men funderar på om man skall sätta på någon annan film?
Får se..

Var och jobbade på Världs Kultur Museét idag! I like it!! Kim och Alex är kul! :) Känner ju Martin så kan man tänka sig något annat?? hehe.. Fått lite mer tider där iaf! i like!

måste nog snart bestämma mig om Sälen, när och hur länge!?
Men vad gör man till sommaren då??

Fick pratat med karro nu en sväng, hon ringde! Kul kul!! :)

nu skall jag sluta skriva.. Så många som läser allt ändå! Inte! haha..

Just de, på Lördag kommer David till Gbg med sin bror! Kuul att få träffa honom igen!! =)


Kommentarer
Postat av: Steffi



Ja jag åker till Stockholm igen den 24-16 september. Sedan hem en runda sedan åker jag den 1 oktober =)

2008-09-04 @ 11:07:36
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Steffi

24-26 menade jag =)

2008-09-04 @ 11:12:30
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0