Onsdag 3 september

Ja 2 martindagar har det varit.. i Måndags mötte han upp mig på jobbet, vi gick en sväng i göteborg och till Ceren och fick höra lite skvaller! Haha! Alltid lika kul att få höra hans underbara berätterlser:P

Åkte hem till Kungälv sen. Gick till Maxi och handlade tacos. hyrde 2 filmer, som förövrigt var kassa båda 2, så blev rädda willy 3 sen!

Blandade en kanna juice, som martin spetsade med Passoa! Haha.. Gott gott... :P


Sen igår så gjorde vi supergod frulle med ägg, yoghurt, mûsli och hela köret!
Åkte sedan till Freeport. Hittade ett par badtoffler thats all! Martin hittade lite kläder! :P

Gick på Kungsmässan sen me.. kööpte lite småpill..
Sen när jag skulle tanka på hemvägen står det att kortet är spärrat!?:S helt sjukt eftersom det fanns pengar på kortet å ja handlade på de bara nån timma innan... inte testat det sen dess men ändå! :P

Åkte förbi Universeum, skulle hämta mina kockskor.. och i ena skon ligger det en kackerlacka!!!!
Inte konstigt att folk dör av hjärtinfarkter! jäklar vad skakis jag blev, är ju såå äckliga!!!

Skall jobba på världskulturMuseeet idag!! :)
blev inringd igår! lite extra cash!


MÅSTE HA ETT NYTT JOBB!!!!
FÖRSLAG NÅGON???


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0