Onsdag 10 September

Har igentligen inte mycket vettigt att skriva..
Men skriver ändå! Någon kanske det finns som tycker det är lite små kul att läsa...


Måste komma på något vettigt att göra med mitt liv..
Har en liten tanka på ett jobb, Inte säker men det är väl bättre än U. just nu.
Samtidigt måste jag skaffa ett jobb som jag har till sommaren om jag skall åka upp till sälen i vinter igen.
Hmm. kolla med hyresvärden om att hyra ut i andra hand.. A en del att trixa med!


Nu skall jag snart göra mig lite mat. sen blir det att åka in till Världskulturmuseet och bekräfta tiderna jag fått..
Och senare ikväll skall jag och Emelie på Bio! =)
Vann varsin biobiljett som vi lottade ut  på jobbet i lördags, och dom går ut den 15 September så blev idag! :)

Imorgon har jag dock ingenting planerat än så det blir väl en dö dag! :P

Men på Freedag skall jag ev låna Elliot och gå och titta på djuren, senare på eftrmiddagen skall vi kolla på Anton när han spelar fotbollsmatch!  Kuul kuul! :D

nej, som sagt nget vettigt att skriva så skall sluta nu! haha.
Tjipp å haj

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0