Oj så fint!

Nu har jag precis duchat och målat naglarna!! Rosa! det är fint! =)


Från det att jag skrev förut så har jag städat tills klockan halv 10. så nu är det så rent och fint så!
Känns härligt!
Min rosa tablett ligger på bordet här inne nu! Fint!


Dammtorkar och dammsugit. Slängt gamla högtalare och kaffebryggaren! :P
Så får bli att införskaffa sig en ny snart!
Imorgon skall jag kolla hur det funkar med att hyra ut lägenheten!
Hitta någon som vill hyra med! Har en jag tänkt kolla med! =)

Ikea på Fredag kanske? Alltid Kul!
Även fört över 5000 till pappa nu för flygbiljetten till och från Usa! Nu jävlar! =D
30 Oktober! 6 veckor idag! KUUUL!!!

Hmm, måste köpa ny snowboard till vintern också! Dyyrt! Och jag skall köpa en Rosa! Lätt! :)


nej nu är det någon film som skall snurra i dvd! Hmm, vilken blir det Idag??

Sweet Dreams!


Kommentarer
Postat av: alex

Hej Jasse, grymt att åka till USA,jag är avis. Vart i USA ska ni då? Ett tips är ju att kolla på bräda i staterna och ta med hem, de har ju flera som ingen annan har här hemma plus att de är billgare! :)

2008-09-18 @ 13:24:59

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0