Jeepp

eeen dag kvar till ledighet i 3 hela dagar!! :)

HAde göööör god mat på jobbet idag!!! Haha, Rotfruktspytt med rostbiff och Rödbetskräm! Huuur gott som helst! Blir lätt att käka det imon med! :P

Det sjuka var att när jag skulle göra iordning det idag så kom jag på att jag drömde om Pytt i panna inatt! fråga mig inte varför jag drömde om det men oooj va glas jag blev när jag fick höra vad maten var! :P

Jaja..

Vad har man gjort sen man kom hem? Naada, kollat lite jobb. Kollat tv. Duschat, gjort hårinpackning å bodyscrubbat! Luktar så gott! :)

Funderar på att kanske låna ett barn på torsdag eller fredag och gå och kolla på djuren på universeum. Blir kul då man är med nån av dom 2! :) och få leka med dom!
Mina gosingar!

men nu skall man nog slagga, eller kolla på dvd iaf! :P
Godnatten!


Kommentarer
Postat av: Steffi

Fy för dig som redan varit i paradiset och har redan ett nytt :P

2008-09-09 @ 12:23:48
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Steffi

Ja det ska vi =) Du får komma ner och bo hos mig :)

2008-09-09 @ 22:22:42
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0