Jassan, sa Ja!

Ja nu har jag tackat ja till ännu en säsong i sälen!
kanon kul!!
Så det blir jag och Caroline som styr pulsen nu! =)
kommer bli sjukt ball!!
Så 20 december öppnar vi portarna på pulsen och 15 åker jag kanske upp och beställer varor och städar och sånt!
Guu nu längtar jag!
Kanske kan fira julafton hemma?? Hade varit trevligt! :)


Nu håller jag på att tvätta, gick faktist inte och jobbade idag! Knät känns helt knas så borde vila det.
Så det blev inget med det andra men på söndag!
Skall också passa på att städa lite här hemma! Sweet. Bädda rent också. men hoppas man hinner tvätta de gamla sängkläderna, en maskin är trasig.
nej nu skall jag börja!

Ikväll blir det kalajs för Kerstin! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0