Jassan, 24 Septermber!

Hemma ifrån jobbet nu!!
Eller aa, fick sluta vid 6!! det var skönt!
försov mig i morse med! Kanonkul!
Vaknade 7.40 och bussen går 08:02. haha.. ren tur att jag reagerade när jag tittade på klockan!
Gick upp gjorde mig iordning och gick hemifrån 07:53. Inte illa va! ;) haha.. sminkad och klar!

Efter jobbet så träffade jag Marina ifrån sälen! Gör kul att träffa henne igen! blir att ses ute på fredag kväll med! Kul! som på hc! haha! Sen så säger jag ju Jävla Skistar! Så förhoppningsvis så får hon jobb i Trysil så man kan ses ändå! :)

Varit och köpt ett par pumps, med lite mer klack än vad jag brukar ha! :P haha, för vissa folk är det ingen klack jag har men det är stort för mig! ;)
haha..


Imorgon börjar jag 14.00. det skall bli skönt att sova ut! ladda inför fredagkvällen!
Sen är det bröllop på Lördag!
Trevligt! :)

Lite bättre uppdatering idag! hurra för mig! :)
Hoppas det uppskattas med lite mer att läsa! för alla läsare! ;)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0